Bebekle Antalya tatili

Herkese merhaba,

Biz bu yaz kısa bir Bodrum tatilinden sonra bir aylığına Antalya’da ev kiraladık ve ilk defa bu kadar uzun bir ev tatili yapıyoruz.Bebekli/çocuklu aileler deniz,kum, güneş üçlüsünden sonra çocukların enerjilerini atacağı, eğleneceği bir plan yapmak zorunda kalıyor tatilde.Biz de tatilimizde hem dinlenerek hem de Lavin Ada eğlensin diye her sabah denize gittikten sonra uyku molası verip öğleden sonra Antalya’yı keşfe çıktık.

Antalya’ya gelecek olan bebekli aileler için şöyle kısa bir şehir turu yapalım☺️

⭐️Öncelikle çocuklar kumu çok sevdikleri için Lara tarafındaki kumlu beachleri tercih edebilirsiniz.Biz birkaç tane denedik en çok Mai Tai Beach’i beğendik.Yine Konyaaltı’ndaki beachleri de görün deneyin derim.

⭐️Antalya Aquarium gerçekten de harika. Miniğimin balıkları izlerken heyecanı, sevinci benim mutluluğumu geometrik olarak arttırdı☺️

⭐️ Yapımı 3 yıl süren bu sene ilk olarak başlayan Expo2016 benim favorimdi.Çocuk Adası, Tübitak Çocuk Bilim Merkezi,atölye çalışmaları, minik eller çalışmaları çocukları mest edecek cinsten.Çok büyük bir yer.Bir günde asla bitecek gibi değil.Bence bir gün sadece çocuklar için olan kısımlar gezilmeli görülmeli🙏

⭐️Antalya’da en sevdiğim şey heryerde parkın olması oldu.Herhangi bir cafenin bahçesinde bile park var.Onun için Lavin Ada bol bol sallandı, zıpladı☺️

⭐️Antalya Arkeoloji Müzesi 2014 ve 2015’te mükemmellik ödülü almış.Hakikaten başdöndürücü güzel.İlk defa keşke arkeolog olsaydım diye geçirdim içimden.Lavin yarısında uyuduğu için bir kere daha gitmeyi düşünüyoruz🙊 yaşasın Müzekart☺️

⭐️ Atatürk Evi Müzesi mutlaka gidilip görülmeli.Lavin Ada’nın Atatürk’ün resmine gidip “ciciii ciciii” diye sevmesi unutulmaz güzel bir anı oldu benim için ☺️

⭐️ Kemer’e doğru giderken Kadınlar Plajı diye kocaman bir beach yapmış belediye.Sadece kadınlar girebiliyor(8 yaşına kadar erkekler de)Çalışanlar da kadın. Gittiğimizde çok kalabalık olsa da, denizden sonra, ağaçların altına yapılan güzel parklarda çocukları oynatıp bir yandan da sohbet etmek çok keyifli 🎈

⭐️Antalya’da İstanbul’daki miniatürk gibi bir yer var.Adı Minicity.Burası da miniğinizle gidebileceğiniz yerlerden.Açık hava olduğu için şapkasız gitmemenizi öneririm.

⭐️Kemer yolu üzerinde “Dinopark” var.Lavin Ada dinozorları çok sever ama burası ona ürkütücü geldi sanırım, korktu biraz.3-4 yaşından daha büyük çocuklar için eğlenceli olabilecek bir yer.Dinozorları biraz daha sevimli yapsalar sanki daha iyi olurmuş 🙊☺️